Gdyby z zamówieniem było coś nie tak, zostało pomylone, pizza była przypalona, czegoś brakowało, koniecznie skontaktuj się z nami. W pizzerii pracują tylko ludzie, którym bardzo rzadko, ale jednak zdarzają się pomyłki.

Jeżeli:

– dojechało inne zamówienie,

– czegoś brakuje,

– zamówienie jest przypalone bądź w inny sposób uszkodzone,

– czas oczekiwania był dłuższy o co najmniej 15 minut od czasu jaki był powiedziany w momencie składania zamówienia,

to:

– zrób zdjęcie zamówienia (np. telefonem) jeśli było pomylone lub uszkodzone i prześlij je w wiadomości na facebooku, lub na biuro@pizzeria4you.pl,

– zadzwoń niezwłocznie do pizzerii i zgłoś problem.

Jeśli nie możesz zrobić zdjęcia, to nie zjadaj zamówienia tylko poczekaj, aż nasz kierowca je zobaczy, lub pracownik przez telefon powie co z nim zrobić.

ZREKOMPENSUJEMY KAŻDĄ POMYŁKĘ Z NASZEJ STRONY!

Gdyby którykolwiek z naszych pracowników zachował się w nieodpowiedni sposób, był nieuprzejmy, nie chciał rozpatrzyć reklamacji, wymuszał napiwki, to prosimy o kontakt na adres biuro@pizzeria4you.pl, wiadomość przez facebooka lub poprzez formularz kontaktowy w zakładce „kontakt” na dole strony.

W przypadku reklamacji należy kontaktować się z pizzerią w danym dniu roboczym. Poza danym dniem roboczym reklamacje nie będą uwzględniane.

W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.

Zadowolenie klientów jest naszym priorytetem.