Reklamacje
Gdyby z zamówieniem było coś nie tak, zostało pomylone, pizza była przypalona, czegoś brakowało, koniecznie skontaktuj się z nami. W pizzerii pracują tylko ludzie, którym bardzo rzadko, ale jednak zdarzają się pomyłki.
Jeżeli:
– dojechało inne zamówienie,
– czegoś brakuje,
– zamówienie jest przypalone bądź w inny sposób uszkodzone,
– czas oczekiwania był dłuższy o co najmniej 15 minut od czasu jaki był powiedziany w momencie składania zamówienia,
to:
– zrób zdjęcie zamówienia (np. telefonem) jeśli było pomylone lub uszkodzone i prześlij je w wiadomości na facebooku, lub na biuro@pizzeria4you.pl,
– zadzwoń niezwłocznie do pizzerii i zgłoś problem.
Jeśli nie możesz zrobić zdjęcia, to nie zjadaj zamówienia tylko poczekaj, aż nasz kierowca je zobaczy, lub pracownik przez telefon powie co z nim zrobić.
ZREKOMPENSUJEMY KAŻDĄ POMYŁKĘ Z NASZEJ STRONY!
Gdyby którykolwiek z naszych pracowników zachował się w nieodpowiedni sposób, był nieuprzejmy, nie chciał rozpatrzyć reklamacji, wymuszał napiwki, to prosimy o kontakt na adres biuro@pizzeria4you.pl, wiadomość przez facebooka lub poprzez formularz kontaktowy w zakładce „kontakt” na dole strony.
W przypadku reklamacji należy kontaktować się z pizzerią w danym dniu roboczym. Poza danym dniem roboczym reklamacje nie będą uwzględniane.
W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
Zadowolenie klientów jest naszym priorytetem.